Рубрика: Зимний лагерь

Հունվարյան ճամբարային նախագծեր. օրակարգ

Նախագծեր՝

1.«Սովորող սովորեցնող»նախագիծ. համատեղ նախագծային աշխատանքներ կրտսեր դպրոցի սովորողների հետ.ներկայացումների բեմադրումներ, ինտելեկտուալ խաղեր։

2. Ուսումնական ճամփորդություններ

3. Դիջիթեքյան նյութերի պատրաստում

4. Թարգմանությունների, ընթերցանության ժամերի կազմակերպում

5. Թափառումներ քաղաքում

Թարգմանիչների ջոկատ(4-5-րդ դասարանների սովորողներ), ջոկատավարներ՝ Դիանա Ղազարյան,  Լիանա Ասատրյան

Ճամբարային օրակարգ՝

Երկուշաբթի

9:00-10:00 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք, մարմնամարզություն, պար

10:00-10:30 — Բույսերի խնամք, շրջակա միջավայրի մաքրություն

10:30-11:30 — Աշխատանք նախագծային խմբերով(Ծանոթանում ենք առաջիկա աշխատանքներին, նախագծերին)

11:30-12:30- «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով  հեքիաթի ներկայացում կրտսեր սովորողներին, միասնական երգեր

12.30-13.00 – Ընդմիջում

13:00-14:00 —  Ինտելեկտուակ խաղերի կազմակերպում

 

Երեքշաբթի

9:00-10:00 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք, մարմնամարզություն, պար

10:00-10:30 —  Աշխատանք նախագծերով

10:30-11:30 — Այցելություն միջին դպրոցի ընթերցարան

11:30-12:30- «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով հանդիպում, քննարկում նախօրոք կազմված հարցերի շուրջ

12.30-13.00 – Ընդմիջում

13:00-14:00 —  Օրվա լուսաբանում, ռադիոնյութի պատրաստում

 

Չորեքշաբթի

9:00-10:00 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք, մարմնամարզություն, պար

10:00-10:30 —  Ինտելեկտուալ խաղեր

10:30-11:30 — Աշխատանք նախագծային խմբերով/թենիս, բակային խաղեր՝ գնդակ, պարան, օղակ

11:30-12:30- ճամփորդություն դեպի  Թումանյանի տուն- թանգարան

12.30-13.00 – Ընդմիջում

13:00-14:00 —  Ֆիզկուլտուրա` ըստ սովորողների ընտրած մարզաձևերի

 

Հինգշաբթի

9:00-10:00 — Երգի ուսուցում, պար

10:00-13:30 — Կրթական փոխանակումներ ծրագրի շրջանակներում՝ Այցելություն Գետամեջի դպրոց:

 

 Ուրբաթ

9:00-10:00 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք, մարմնամարզություն, պար

10:00-10:30 —  Ինտելեկտուալ խաղեր

10:30-11:30 — Աշխատանք նախագծային խմբերով

11:30-12:30- Պատրաստում ենք դիջիթեքյան նյութեր։

12.30-13.00 – Ընդմիջում

13:00-14:00 —  Ֆիզկուլտուրա` ըստ սովորողների ընտրած մարզաձևերի։

Մեդիաուրբաթ։

Оставьте комментарий